From Zero to Hero
„Deals On Wheels“ yra startuolis, griaunantis tradicinį supratimą apie automobilių prekybos verslą. Savo paslaugas įmonė teikia internetu, ir daro viską – iš tiesų VISKĄ – kad klientai būtų patenkinti. Meilė savo darbui, aistra ir nuoširdus noras padėti klientams – puikus sėkmės receptas, ir veikia nepriekaištingai.
Maža smulkmena – klientai turi žinoti, kad kažkas jiems nori padėti. Kaip tai padaryti?
Keliu į pergalę tapo agresyvi komunikacija socialinėje erdvėje ir žiniasklaidoje.
„Deals On Wheels“ visada stoja į klientų pusę, nebijo mesti iššūkio netinkamam reguliavimui ir konkurentams, neieško žodžio kišenėje prireikus pateikti komentarą žiniasklaidai.
Rezultatas – viešojoje erdvėje „Deals On Wheels“ tapo vienu geriausiai atpažįstamų automobilių rinkos prekės ženklų.
Žiniasklaidos tyrimų ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ atliktas komunikacijos tyrimas parodė, kad pirmąjį 2021 m. ketvirtį daugiau nei pusėje visų straipsnių apie automobilių prekybos verslą – 52,5 proc. – buvo cituojami „Deals On Wheels“ atstovai. Artimiausi konkurentai atsiliko daugiau nei tris kartus.
Ir tai davė labai apčiuopiamų rezultatų pinigais.
Pirma, į „Deals On Wheels“ dėmesį atkreipė „Tesla“ atstovai Lenkijoje, suteikę išskirtinę galimybę prekiauti šiais elektromobiliais Lietuvoje.
Antra – metų pradžioje „Deals On Wheels“ pritraukė investuotoją, už 250 tūkst. eurų įsigijusį 10 proc. startuolio akcijų.
Trečia – aktyvi komunikacija pritraukė tiek naujų klientų, kad pardavėjų skaičių teko padidinti dvigubai.
Skamba kaip pergalė? Teisingai, nes ir yra pergalė.