Skip to content
Reputacijos agentūra WINNING
Reputacijos agentūra WINNING
  • Kas mes?
  • Kaip tai darome?
  • Sėkmės istorijos
  • ES projektai
  • Kas mes?
  • Kaip tai darome?
  • Sėkmės istorijos
  • ES projektai

From Zero to Hero

„Deals On Wheels“ yra startuolis, griaunantis tradicinį supratimą apie automobilių prekybos verslą. Savo paslaugas įmonė teikia internetu, ir daro viską – iš tiesų VISKĄ – kad klientai būtų patenkinti. Meilė savo darbui, aistra ir nuoširdus noras padėti klientams – puikus sėkmės receptas, ir veikia nepriekaištingai.

Maža smulkmena – klientai turi žinoti, kad kažkas jiems nori padėti. Kaip tai padaryti?

Keliu į pergalę tapo agresyvi komunikacija socialinėje erdvėje ir žiniasklaidoje.

„Deals On Wheels“ visada stoja į klientų pusę, nebijo mesti iššūkio netinkamam reguliavimui ir konkurentams, neieško žodžio kišenėje prireikus pateikti komentarą žiniasklaidai.

Rezultatas – viešojoje erdvėje „Deals On Wheels“ tapo vienu geriausiai atpažįstamų automobilių rinkos prekės ženklų.

Žiniasklaidos tyrimų ir analizės bendrovės „Mediaskopas“ atliktas komunikacijos tyrimas parodė, kad pirmąjį 2021 m. ketvirtį daugiau nei pusėje visų straipsnių apie automobilių prekybos verslą – 52,5 proc. – buvo cituojami „Deals On Wheels“ atstovai. Artimiausi konkurentai atsiliko daugiau nei tris kartus.

Ir tai davė labai apčiuopiamų rezultatų pinigais.

Pirma, į „Deals On Wheels“ dėmesį atkreipė „Tesla“ atstovai Lenkijoje, suteikę išskirtinę galimybę prekiauti šiais elektromobiliais Lietuvoje.

Antra – metų pradžioje „Deals On Wheels“ pritraukė investuotoją, už 250 tūkst. eurų įsigijusį 10 proc. startuolio akcijų.

Trečia – aktyvi komunikacija pritraukė tiek naujų klientų, kad pardavėjų skaičių teko padidinti dvigubai.

Skamba kaip pergalė? Teisingai, nes ir yra pergalė.

Post navigation

From Zero to Hero

“Deals on Wheels” is a start-up that redefines the traditional understanding of the car sales business. The company provides its services online and does everything – in fact EVERYTHING – to ensure that clients are satisfied. Love for your work, passion and sincere desire to help our clients is a great recipe for success, and it works flawlessly.

A little detail, but customers need to know that someone wants to help them. How to do this?

Aggressive communication is now the road to victory in social spaces and in the media.

Deals on Wheels always stands right by its clients, is not afraid to challenge inappropriate Regulation and competitors, and is proactive in communicating to the media.

As a result, “Deals on wheels” has become one of the most recognizable brands in the automotive market.

The media research and analysis company Mediaskopas undertook a communication study for first quarter of 2021. It showed that 52,5% of all car sales business articles mentioned “Deals on Wheels”. The closest competitors were more than three times behind.

And this gave very tangible results in terms of income.

First, representatives of Tesla in Poland were attracted to “Deals on Weels”, who got an exceptional opportunity to sell these electric vehicles in Lithuania.

Second, at the beginning of the year, “Deals on Wheels” caught the eye of an investor, who acquired 10 percent of the start-up shares for 250 thousand euro.

Third, active communication attracted so many new customers that the number of salespeople had to double.

Sounds like a victory? You bet it’s a victory!

Post navigation

Go to Top