Tarptautinis apdovanojimas už krizės valdymą

Pačios bjauriausios krizės nutinka tada, kai lauki mažiausiai.

Pavyzdžiui, tvankų vasaros penktadienį, paskutinę atostogų dieną, visi Tele2 klientai užsienyje lieka be ryšio.

Ne dėl įmonės kaltės – susimovė partneris Šveicarijoje. Bet ar kam nors tai įdomu?

Dešimtys tūkstančių žmonių staiga nebegali nei skambinti, nei naudotis internetu. Jiems neramu, jų artimiesiems Lietuvoje neramu.

O įmonei kyla grėsmė per naktį prarasti daug metų kruopščiai kurtą reputaciją.

Ar prarado?

Ne.

Greita, atvira ir sąžininga komunikacija, įtemptas darbas su žiniasklaida, operatyvus informacijos valdymas – viskas baigėsi tuo, kad teigiamų straipsnių apie šią krizę buvo daugiau negu neigiamų.

Klientai, matydami įmonės pastangas, atlėgo – o vėliau išvis pamiršo incidentą.

Rizika buvo suvaldyta, ir verslas nuostolių nepatyrė.

Ir net gavo tarptautinį įvertinimą. Už suvaldytą krizę „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos statulėlę.